Bestelt u voor een school of instelling?

Wanneer u als school of instelling bestelt en uw administratie betaalt de factuur, kies dan voor overboeking. U komt dan in de veilige betaalomgeving van Pay.nl met de betalingsinstructies. U ontvangt ook een bestelbevesting van de Coole kikker. U betaalt op een moment dat u zelf verkiest. Nadat het totaalbedrag is overgemaakt onder vermelding van de betaalgegevens, ontvangt u een factuur enverzenden wij (meestal) nog dezelfde dag uw bestelling!


Wanneer u iets over de betaalwijze wilt vragen, kunt u ons altijd mailen naar info@decoolekikker.nl of ons bellen op 070-5116771. Wanneer de telefoon niet opgenomen wordt, kunt u het antwoordapparaat inspreken.Wij zullen u zo snel mogelijk antwoord geven.
 
Ook tijdens vakanties worden de bestellingen, nadat betaling is ontvangen, verzonden. Als u echter tijdens uw vakantie géén pakket wilt ontvangen, kunt u of een privéadres opgeven of de bestelling en betaling na afloop van de vakantie regelen.

Wilt u gebreken aan uw bestelling binnen 48 uur melden via een email naar info@decoolekikker.nl? Wanneer de verpakking ongeopend is, kunt u het beschadigde product op onze kosten naar ons terugsturen waarna wij u een ander product kunnen sturen of u het bedrag kunnen terugstorten.